Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.06.2013 12:05 - То и каса бира те прави по-хубава, но е наполовина по-евтина.
Автор: kraseto9 Категория: Забавление   
Прочетен: 1784 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Генко и жена му са в магазина. Генко взима една каса бира и я слага в количката.
- Какво си мислиш, че правиш? - пита жена му.
- Хайде де, цяла каса бира за 12лв, на промоция е!
- Остави я обратно - казва жена му и той я оставя.
Продължили да пазаруват. По нататък жена му взима един крем за лице от 25лв.
- Какво мислиш, че правиш? - пита този път Генко.
- Това е крема ми за лице, прави ме по-хубава.
- То и каса бира те прави по-хубава, но е наполовина по-евтина.


 - Извинете, имате ли картички, на които пише "За единствената жена в живота ми"?
- Да, разбира се.
- Добре, дайте ми шест.


Дядо и баба напускат хотел.

Администраторът им казва: дължите $ 10 000
Дядото: Ама чакайте, ние не искаме да купим хотела, ние сме останали едва 1 седмица. Откъде тия 10 000?
Администраторът: Ами, тенис корт...
Дядото: Ама ние не сме го ползвали.
Администраторът: Ами да сте го ползвали, той беше на разположение.
Дядото: Друго какво?
Администраторът: Ами, плувен басейн...
Дядото: Ама ние не сме го ползвали !!!
Администраторът: Ами да сте го ползвали, той беше на разположение.
Дядото: Друго какво?
Администраторът: Ами, SPA-комплекса.
Дядото: Ама ние не сме го ползвали !!!
Администраторът: Да сте го ползвали, той беше на разположение.!
Дядото: Добре, давам ви $100, другите $9900 ви ги удържам, щото сте ми е*али бабата!!!
Администраторът: Ама ние не сме го направили!!!
Дядото: Ами, да сте го направили, тя беше на разположение!






Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraseto9
Категория: Забавление
Прочетен: 125526
Постинги: 149
Коментари: 3
Гласове: 166
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930