Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2015 08:39 - Светлина за никъде
Автор: valben Категория: Поезия   
Прочетен: 21148 Коментари: 12 Гласове:
36

Последна промяна: 12.12.2015 10:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СВЕТЛИНА ЗА НИКЪДЕ
                     / по идея на bliz /
Все още ли светулките търсят
някъде там - сред тишина,
любовта погрешно простреляна
от истинска амурска стрела?

Те прелитат и вярват ли вярват,
че ще могат все така да летят
и ще успеят за миг и те да обичат,
поне докато си отиде нощта.

Но дали са очите изстинали
и не виждат ли оназ светлина,
която разпръскват за всички,
които се обичат дори и в нощта?




Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aip55 - Ох, Вал...
12.12.2015 11:45
Как тихичко в забрава от нежност бързо си отива нощта!
Все не могат да се налетят. Колко е къса нощта...
цитирай
2. ivoki - Очите никога не изстиват и никога ...
12.12.2015 12:08
Очите никога не изстиват
и никога на настъпва мрак,
ако в душите ни обич има
и светлината прекрачва
нашият праг......
цитирай
3. bliz - Тук има неразбираема, неприемлива ситуация - да нямаш нужда от нещо хубаво или нещо такова
12.12.2015 12:14
Вал, идеята не е моя, мои са само опорни думи, които всеки може да подреди по собствено желание. Ето как се получи при теб, сега аз трябва да се опитам да го осмисля, тълкувам.

След прочитането на стихотворението в мен остана един въпрос - ЗАЩО?
Има малки, сладки светулки, любов някъде наоколо, те вярват, искат да обичат...
Виновни са изстиналите очи според мен, те виждат, но просто са изстинали. Има ли надежда за тях- едва ли. Тук няма страдание, липса, има свободен избор, неразбираем, нелогичен за другите.

Поздрави!
цитирай
4. valben - Така е приятелю!
12.12.2015 12:59
aip55 написа:
Как тихичко в забрава от нежност бързо си отива нощта!
Все не могат да се налетят. Колко е къса нощта...


Обаче понякога нощта е прекалено дълга. Все не може да съмне. А лошото при светулките е, че вече съвсем ги няма. Вярвам, че ще се съгласиш с мен.
Привет от Вал!
цитирай
5. valben - Очите никога не изстиват и никога ...
12.12.2015 13:09
ivoki написа:
Очите никога не изстиват
и никога на настъпва мрак,
ако в душите ни обич има
и светлината прекрачва
нашият праг......


А тя понякога е толкова далечна,
но ние ще я стигнем, няма как.
Ако сме честни и на обич сме обречени,
наистина ще светне тя пред нечий праг...
цитирай
6. valben - Привет!
12.12.2015 14:05
bliz написа:
Вал, идеята не е моя, мои са само опорни думи, които всеки може да подреди по собствено желание. Ето как се получи при теб, сега аз трябва да се опитам да го осмисля, тълкувам.

След прочитането на стихотворението в мен остана един въпрос - ЗАЩО?
Има малки, сладки светулки, любов някъде наоколо, те вярват, искат да обичат...
Виновни са изстиналите очи според мен, те виждат, но просто са изстинали. Има ли надежда за тях- едва ли. Тук няма страдание, липса, има свободен избор, неразбираем, нелогичен за другите.

Поздрави!


Все пак ти ме насочи със своето забравено стихче, а аз не пропускам подобни ситуации. Опитах се да напиша на пръв поглед едно розово стихче, но с преобладаващ тъжен оттенък. Според мен, разбира се. Мисля си, че не бих могъл да напиша "По опорни думи на bliz" вместо "По идея на bliz". Не е необходимо да си задаваш въпроса "Защо?" Всичко е една илюзия, още повече, че въпросните светулки ги няма много отдавна. Аз не съм виждал светулки от моето детство. Обаче темата за очите е вече много по-интересна и сложна. Някога ще се поразмисля и за нея.
Привет от Вал!
цитирай
7. donchevav - Права е bliz, виновни са изстина...
12.12.2015 22:53
Права е bliz, виновни са изстиналите очи. Но светулките ненапразно са там - те ще запалят нови искри в тези очи - и ще лумне отново пламъкът на любовта. Поздрави, Вал!
цитирай
8. valben - Поздрави, Вени!
12.12.2015 23:27
donchevav написа:
Права е bliz, виновни са изстиналите очи. Но светулките ненапразно са там - те ще запалят нови искри в тези очи - и ще лумне отново пламъкът на любовта. Поздрави, Вал!


И тогава светлината няма да бъде заникъде, нали?
цитирай
9. danig - Красиво написано.
13.12.2015 10:59
Много ми харесва, въпреки, че аз пиша в друг жанр - с рими .. Усеща се необяснима тръпка, или поне аз почувствах. Браво, страхотно е! :)
цитирай
10. valben - Привет, danig !
13.12.2015 16:52
danig написа:
Много ми харесва, въпреки, че аз пиша в друг жанр - с рими .. Усеща се необяснима тръпка, или поне аз почувствах. Браво, страхотно е! :)


Радвам се на посещението ти. Благодаря за оценката! Винаги си добре дошла на това място. Дано да ти харесва!
Поздрави от Вал!
цитирай
11. astrojozi19 - Поздрав Вал!!!
14.12.2015 00:32
Прекрасни стихове!
цитирай
12. valben - Поздрави и от мен!
14.12.2015 17:37
astrojozi19 написа:
Прекрасни стихове!


Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valben
Категория: Поезия
Прочетен: 3506316
Постинги: 729
Коментари: 12306
Гласове: 106350
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031