Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2019 17:18 - Каракачанов с мезонет за 400 евро на кв.м. и недекларирана тераса 117 кв. м. ОТ КРАСИ ТЕРАСИ ЗА АХМЕД САРАИ ПИСМО ИМОТНО. ИМОТНО ПИСМО
Автор: zahariada Категория: Новини   
Прочетен: 511 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 22.04.2019 17:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ОТ КРАСИ ТЕРАСИ ЗА АХМЕД САРАИ ПИСМО ИМОТНО. ИМОТНО ПИСМО

by Стоян Николов - Торлака април 21, 2019

image

https://bivol.bg/pismo-imotno.html?fbclid=IwAR1JTrrbsfU41R4wbe-lEGJfaWEGBrTQ9rVfr3xostTSKJuXT_2BMCq6qv0

 Мерхаба, Соколе!

Знам, че с теб за пред хората сме врагове, ама пък ние сме си наясно, че общи каузи ни свързват. Ще го карам направо, нали съм министерстващ по отбраната, та трябва да съм по-стегнат (?) и лаконичен.

 

imageimage

Нещо се разшумя преди време, че правиш очи на язовири, без грам да си имаш представа от това. После и други работи излязоха, десетки, но на мен ми е за друго приказката. Да не кажа болката, че ще прозвучи прекалено драматично, ако и да си е точно така.


Едни родоотстъпници от някакъв сайт са ме погнали да разправят на целокупния български народ, стоящ плътно зад каракачанския ми дирник, че съм имал мезонет с недекларирана тераса. Била сто и нещо си квадрата. Надявам се да ми следиш мисълта.

Та, аз че имам мезонет, имам. Да, евтинко ми излезе, признавам, ама и ти си признай, че твоите сараи също не си ги купил на пазарни цени. Добре, извинявай, отклоних се. Но, тая тераса нито съм я мерил колко квадрата е, нито пък съм си и помислял, че е нужно да я декларирам. Патриотите преди век-два да не би да са си декларирали пищовите и чифтетата? Нали се борим за благоденствието на Родината? Може ли да са толкова неблагодарни някакви си журналисти и да не оценяват, че ние ще спрем циганизацията, бежанците и талибаните? Не ти де, ние, патрЕотите. Етническите българи са неблагодарен народ. Ти твоите успяваш да ги докараш по стотици хиляди до урните, та ако ще и в Анкара да живеят, мен тук за стотина квадрата ще ме разкъсат, при все че самолети им купих. Е, вярно, малко по-скъпичко, но това са пари, които съм отделил за революцията. Както и да е, да се върна на терасата.

 

Подочух отнякъде, че си си направил грамадно хасиенда, е, при вас се нарича сарай, на морето. Направо било като държава в държавата. Никой случаен не можел да пристъпи до плажа, всичко било заградено, охрана имало… Абе, грамотна работа, изкусурил си го, евалла!

Хайде сега да ми обясниш как така да постъпя и аз, за да не ме занимават някакви си там драскачи по сайтове със себе си. Не съм сигурен как да постъпя. Коалиции правих, в управлението влязох, но пак не помогна. А пък, знаеш, трябва да не ми се разрушава имиджа на родолюбец, защото почти всички мислещи в страната започнаха да ме наричат патрЕот и това може да доведе до излизане от властта, което не е хубаво. Нито за мен, нито за мезонета, нито за терасата.

Та кажи ми, ще съм ти вечно задължен, как става тоя номер. Хем да имаш незаконен имот, хем да не декларираш откъде са ти доходите с които си го купил на скандално ниска цена, хем да не декларираш и доволно големи части от въпросния имот, хем да излезеш сух от водата?

Знам, ти си изигра козовете отлично, да не кажа брилянтно, и напусна политиката, като остави спатиите да се оправят както могат. Но на мен ми трябват още две-три петилетки трудов стаж, така че ми е нужно да си защитя репутацията срещу тия нападки. Надявам се да ми подадеш една ръка, така или иначе сме двете страни на една монета. Без бакшиш няма да мине само да ми кажеш как да направя така, че да не започнат да ме разследват, че то да беше само терасата, добре щеше да е.

Родоостъпници са, мамка им! А ние ковем величието на България!


image

Каракачанов с мезонет за 400 евро на кв.м. и недекларирана тераса 117 кв. м.

Публикувано на 21.04.2019  в България  

https://bultimes.com/%D0%BA%D0%B0%D1%80%D0%B0%D0%BA%D0%B0%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D1%81-%D0%BC%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BD%D0%B5%D1%82-%D0%B7%D0%B0-400-%D0%B5%D0%B2%D1%80%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B2-%D0%BC-%D0%B8/?fbclid=IwAR38O-1GTDfx8sDlRWo-kOeXLx8AReGzAH-9Ibxfto-gZ9CF1BwMepwgB8k

image

Епидемията с евтините имоти и недекларирани тераси не подмина и вицепремиера Красимир Каракачанов, който трябваше да се обяснява за имотна продобивка през 2017 г., но впоследствие темата заглъхна. Медийното затъмнение обаче е несправедливо, защото цената платена от Каракачанов е смешно ниска, а освен това той не е декларирал тераса от 117 кв.м., досущ като шефа на КПКОНПИ Пламен Георгиев. Така имотната придобивка е излязла на Каракачанов само по 380 евро на кв.м. По същото време апартаменти в същата кооперация са се продавали над 1200 евро на кв.м.

image

Имотният регистър дава оскъдна информация за сделката на Каракачанов, за която е посочен само кадастралния номер на обекта и площ 0.000 кв.м. Но информацията в Кадастъра е категорична:  на този кадастрален номер излиза апартамент на две нива с първо ниво 149,25 кв.м. и второ ниво 61,02 кв.м. и тераси 117 кв.м.

image

 

Прякорът Краси Тераси се налага, защото според Кадастъра недекларираните тераси на Каракачанов са поне две. Ами ако са три? Ихууу, България на три тераси, пуцайте войводи imageВ същото време поверените му военни имоти се самосрутват и убиват хора, но това според паспортократор Красимир било “малшанс”.

Дори без терасите сделката за 210 кв.м. жилище на такова място и с такова местоположение – мезонет на последен етаж, няма как да струва декларираните 1150 лв. на кв.м. В същия блок, същата фирма “Софметал 07” е продала апартамент от 70 кв. м. през 2017 г. за 176 024 лв. или над двойно по-скъпо – 2514 лв. на кв.м., при това не става дума за мезонет с огромна тераса.

image

Впрочем, от терасата на Каракачанов няма никаква следа в неговата имотна декларация. Вероятно и той като Пламен Георгиев, шефът на КПКОНПИ, е решил, че става дума за общи части, които не подлежат на деклариране.

Като Цветанов – заменка с доплащане

В декларацията пред КПКОНПИ на действащия вицепремиер е описано, че Каракачанов и съпругата му, която е прокурор в Апелативен съд – София, са заменили друг мезонет с площ 164 кв.м., оценен на 114 273 лв. Освен това двамата са доплатили на фирмата по договор по 35 000 лв. Сумата на заменката и доплащането е 184 273 лв. и не се връзва с декларираната цена от 264 273 лв. В имотния регистър пък е вписана друга цена – 243 048,6 лв.

За тераса от 117 кв.м. няма нито дума тази декларация. Ако обаче се отчете и квадратурата на терасата, сделката на вицепремиера пада на под 400 евро на кв.м.

Фирмата “Софметал 07”, която е заменила апартамента е на Димитър Христов Немски, бивш ортак на Гриша Ганчев. Тя наследява фирмата “Кемстийл”, която се занимава със скрап и през 2014-2015 е имала лиценз за износ на оръжие.

Източник: Биволъ




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39743946
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031