Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.02.2019 09:51 - ГРАМОТНОСТТА МИ СЕ СЛОМИ
Автор: favn56 Категория: Новини   
Прочетен: 7451 Коментари: 35 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не бях довчера се замислял,
че може да верен факт
човек, завършил девет ВИШИ,
да си е кръгличък глупак!

Направо ме изби на рими,
превърна ме в уверен чук.
Приятелю, ти разбери ме,
че мразя всяка неграмотност тук.

И ненавиждам парвенюто,
каквото и където е
- в ефир, с подбрани интервюта,
душевен инвалид ще е.


image



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. deleted-4udovi6teto - Тъпото си е тъпо.
16.02.2019 09:58
СпостиСка без "т" е като ялова пу@ка без "т", тия 9 виши да си пиши в люлюлю-то.
Чу
цитирай
2. favn56 - Аз съм толкова бездумен, че направо прописах стихове. Сега ще издам в това прословуто люлю поне 100 стихосбирки.
16.02.2019 09:59
4udovi6teto написа:
СпостиСка без "т" е като ялова пу@ка без "т", тия 9 виши да си пиши в люлюлю-то.
Чу

цитирай
3. poliqor - http://poliqor.blog.bg/zabavlenie/2018/04/07/nepostijimata-krasota-rosiela.1602796
16.02.2019 10:06
Ма верно таа била мноо куха лейка, баси пу-тесата!
цитирай
4. ili4e - Наистина ли има 9 висши?
16.02.2019 10:32
Ако беше само глупава, щях да го приема. Но тя е тъпа.
цитирай
5. selena1 - Въхмър божеееееее..............
16.02.2019 11:01
леле-мале............
цитирай
6. favn56 - оооооо, гут, гут
16.02.2019 11:15
poliqor написа:
Ма верно таа била мноо куха лейка, баси пу-тесата!

цитирай
7. favn56 - ми тъй твърди
16.02.2019 11:15
ili4e написа:
Ако беше само глупава, щях да го приема. Но тя е тъпа.

цитирай
8. favn56 - мале, не мале, тва е
16.02.2019 11:16
selena1 написа:
леле-мале............

цитирай
9. born - Не мога да разбера защо се съмнявате в бройката на Вишити Убразувания !
16.02.2019 12:26
В наше време това не е никакъв проблем дори и за дебил : плащаш си и работата е наред. И професор можеш да станеш .
цитирай
10. favn56 - А, вярно, плащаш и си готов. Обаче неграмотността си личи отдалече :)))))))))))
16.02.2019 12:36
born написа:
В наше време това не е никакъв проблем дори и за дебил : плащаш си и работата е наред. И професор можеш да станеш .

цитирай
11. rosiela - Вервам ти, Канчо Новоселски.
16.02.2019 14:47
Ами сети се бе, прост, не е чукнало " Т" клавишчето. А компютърът не се интересува колко висши имаш. Може ли да се толкоз улав, Канчо?
цитирай
12. rosiela - Дядо Бо, аз не съм от червените глупаци, дето учеха без изпит! Не ме бъркай с Чучелото и ДС - Пешко Доносника, дето си го прибра Господ със закъснение.
16.02.2019 15:18
born написа:
В наше време това не е никакъв проблем дори и за дебил : плащаш си и работата е наред. И професор можеш да станеш .

цитирай
13. favn56 - Бе как пък не запецна на някоя друга буква, ма, змей, а точно на тая запецна, м :)))))))))))))
16.02.2019 19:37
rosiela написа:
Ами сети се бе, прост, не е чукнало " Т" клавишчето. А компютърът не се интересува колко висши имаш. Може ли да се толкоз улав, Канчо?

цитирай
14. born - В наше време това не е никакъв про...
16.02.2019 19:58
rosiela написа:
born написа:
В наше време това не е никакъв проблем дори и за дебил : плащаш си и работата е наред. И професор можеш да станеш .


Бабче РО, аз га пиша стихове, натискам здраво клавишите. Сяка неделя сменем клавиатура. Много афиф ги правят пустите китайци, мамка им.
цитирай
15. rosiela - Не е китайска, Бо, ама греши, дедь, като руска пришълка у твое село.
16.02.2019 20:13
born написа:
rosiela написа:
born написа:
В наше време това не е никакъв проблем дори и за дебил : плащаш си и работата е наред. И професор можеш да станеш .


Бабче РО, аз га пиша стихове, натискам здраво клавишите. Сяка неделя сменем клавиатура. Много афиф ги правят пустите китайци, мамка им.

цитирай
16. rosiela - Така е. Като не можеш да кацнеш на мадама, кацваш на буква, какво да се прави?!
16.02.2019 20:14
favn56 написа:
rosiela написа:
Ами сети се бе, прост, не е чукнало " Т" клавишчето. А компютърът не се интересува колко висши имаш. Може ли да се толкоз улав, Канчо?


цитирай
17. codetroina - :-))))...въхххмърбожкелей...
16.02.2019 20:23
selena1 написа:
леле-мале............

цитирай
18. rosiela - Един подарък за Фавито и Бо!
16.02.2019 20:28
а | Предишен постинг | Следващ постинг | Редактирай | Деактивирай
14:59 - СЕЛСКА РАДОСТ

Автор: rosiela Категория: Забавление
Прочетен: 37 Коментари: 5 Гласове: -1


Във мозъка ми има куха ниша,
не сещам се, че пропуск на клавиша
тук има, няма общо с девет висши,
защото аз съм от дерета низши,

затуй се казвам Канчо Пасианса
и ходя всеки ден след Станчо Панса,
опитвам се и стихчета да сплитам,
от чуждо винце белким да опитам.

В гората без жена и без утеха,
живея аз с една и съща дреха,
понеже ми е празна пак главата,
понякога я удрям о стената.

И моля се да ми намерят булка,
на мене яко селската гъдулка,
ала такава хич не се явява
към мойто село да живей тъдява.

И нарушил и ритмика, и рима,
грамотността за мене е незрима,
желая аз да стана критикаре
като врачанско - селскто магаре.

16 февруари 2019г., София - Враца - София
Росица КОПУКОВА
цитирай
19. favn56 - МАЛИИИИИИИИ, И БЕЗДАРНО, БЕЗДАРНО, БАСИ БЕЗДАРНОТО
16.02.2019 20:31
rosiela написа:
а | Предишен постинг | Следващ постинг | Редактирай | Деактивирай
14:59 - СЕЛСКА РАДОСТ

Автор: rosiela Категория: Забавление
Прочетен: 37 Коментари: 5 Гласове: -1


Във мозъка ми има куха ниша,
не сещам се, че пропуск на клавиша
тук има, няма общо с девет висши,
защото аз съм от дерета низши,

затуй се казвам Канчо Пасианса
и ходя всеки ден след Станчо Панса,
опитвам се и стихчета да сплитам,
от чуждо винце белким да опитам.

В гората без жена и без утеха,
живея аз с една и съща дреха,
понеже ми е празна пак главата,
понякога я удрям о стената.

И моля се да ми намерят булка,
на мене яко селската гъдулка,
ала такава хич не се явява
към мойто село да живей тъдява.

И нарушил и ритмика, и рима,
грамотността за мене е незрима,
желая аз да стана критикаре
като врачанско - селскто магаре.

16 февруари 2019г., София - Враца - София
Росица КОПУКОВА

цитирай
20. favn56 - Вярно е, в мозъка ТИ има куха ниша, блестящо, хахахахахахахаах
16.02.2019 20:32
rosiela написа:
а | Предишен постинг | Следващ постинг | Редактирай | Деактивирай
14:59 - СЕЛСКА РАДОСТ

Автор: rosiela Категория: Забавление
Прочетен: 37 Коментари: 5 Гласове: -1


Във мозъка ми има куха ниша,
не сещам се, че пропуск на клавиша
тук има, няма общо с девет висши,
защото аз съм от дерета низши,

затуй се казвам Канчо Пасианса
и ходя всеки ден след Станчо Панса,
опитвам се и стихчета да сплитам,
от чуждо винце белким да опитам.

В гората без жена и без утеха,
живея аз с една и съща дреха,
понеже ми е празна пак главата,
понякога я удрям о стената.

И моля се да ми намерят булка,
на мене яко селската гъдулка,
ала такава хич не се явява
към мойто село да живей тъдява.

И нарушил и ритмика, и рима,
грамотността за мене е незрима,
желая аз да стана критикаре
като врачанско - селскто магаре.

16 февруари 2019г., София - Враца - София
Росица КОПУКОВА

цитирай
21. favn56 - Боцо, а що значи "селскто ...
16.02.2019 20:34
Боцо, а що значи

"селскто магаре."

нещо клавиатурата ти май се задъхва, а? от старост ли е, от немощ ли е, от недоебн ли?
цитирай
22. favn56 - найс, нали :)))))))))))))))))))))
16.02.2019 20:34
codetroina написа:
selena1 написа:
леле-мале............


цитирай
23. rosiela - Значи, Канчо,
16.02.2019 21:01
да се припознаеш в този щедьовър.
И понеже не ставаш за пуТет,няма да ти обяснявам на глупава глава защо горе стихотворенийцето ти е хилаво.
цитирай
24. rustam - Мдаааа,
16.02.2019 21:39
а какво да кажем за написаното от теб:

"Не бях довчера се замислял,
че може да верен факт"?
Какво би трябвало да означава това "да верен факт"? Да не би да е трябвало да е "че може да Е верен факт"?

Но и тази глупост пет пари не чини пред друго твое малоумие, че нарочно не отваряш ЛС на росиела, за да...може червеното да й "боде очите"! Абе, глупако, неотвореното съобщение свети червено само за тебе, цървул!
цитирай
25. favn56 - Ти пък къде се тикаш с тия редки зъби и тоя космат език, м?
16.02.2019 22:00
rustam написа:
а какво да кажем за написаното от теб:

"Не бях довчера се замислял,
че може да верен факт"?
Какво би трябвало да означава това "да верен факт"? Да не би да е трябвало да е "че може да Е верен факт"?

Но и тази глупост пет пари не чини пред друго твое малоумие, че нарочно не отваряш ЛС на росиела, за да...може червеното да й "боде очите"! Абе, глупако, неотвореното съобщение свети червено само за тебе, цървул!

цитирай
26. rustam - "Тикам" един як шут
16.02.2019 22:05
favn56 написа:
rustam написа:
а какво да кажем за написаното от теб:

"Не бях довчера се замислял,
че може да верен факт"?
Какво би трябвало да означава това "да верен факт"? Да не би да е трябвало да е "че може да Е верен факт"?

Но и тази глупост пет пари не чини пред друго твое малоумие, че нарочно не отваряш ЛС на росиела, за да...може червеното да й "боде очите"! Абе, глупако, неотвореното съобщение свети червено само за тебе, цървул!


в разпорения ти педерастки гъз. Капиш? Айде, "у лево", швестер!
цитирай
27. born - О-пааааа !!! Додохме си на дум...
17.02.2019 00:30
О-пааааа !!!
Додохме си на думата ...
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Ако беше само глупава, щях да го п...
17.02.2019 06:27
ili4e написа:
Ако беше само глупава, щях да го приема. Но тя е тъпа.

Разбира се, че е тъпа.
Колкото до "грешката" на клавиша, тя е поправима. Просто аФФФторката на тая "СПОРТИСКА" трябва да се върне обратно в трети клас.
Чу
цитирай
29. rosiela - Русти, аз на Канчо хич не му пиша, но той несъмнено ми пише. Е, не мога да не му отговоря тогаз.
17.02.2019 07:28
rustam написа:
а какво да кажем за написаното от теб:

"Не бях довчера се замислял,
че може да верен факт"?
Какво би трябвало да означава това "да верен факт"? Да не би да е трябвало да е "че може да Е верен факт"?

Но и тази глупост пет пари не чини пред друго твое малоумие, че нарочно не отваряш ЛС на росиела, за да...може червеното да й "боде очите"! Абе, глупако, неотвореното съобщение свети червено само за тебе, цървул!

цитирай
30. rosiela - Станчо, трай, че си прост, без изпити приет и татко ти е изкъртил дипломата - Пешо Доносника.
17.02.2019 07:29
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Ако беше само глупава, щях да го приема. Но тя е тъпа.

Разбира се, че е тъпа.
Колкото до "грешката" на клавиша, тя е поправима. Просто аФФФторката на тая "СПОРТИСКА" трябва да се върне обратно в трети клас.
Чу

цитирай
31. favn56 - Разбира се, че е тъпа. И бездарна. Затова само някакви тъпи швестери даскали и смотани нереализирани доценти й се натискат. Факт.
17.02.2019 09:00
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Ако беше само глупава, щях да го приема. Но тя е тъпа.

Разбира се, че е тъпа.
Колкото до "грешката" на клавиша, тя е поправима. Просто аФФФторката на тая "СПОРТИСКА" трябва да се върне обратно в трети клас.
Чу

цитирай
32. favn56 - Боцо, и ти къде се тикаш с тия жълти зъби и похабен клин, ма? Цял ден ти вися СПОРТИСКА, и ако не бях аз, щеше да си отвиси, швестър смотан.
17.02.2019 09:01
rosiela написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Ако беше само глупава, щях да го приема. Но тя е тъпа.

Разбира се, че е тъпа.
Колкото до "грешката" на клавиша, тя е поправима. Просто аФФФторката на тая "СПОРТИСКА" трябва да се върне обратно в трети клас.
Чу


цитирай
33. favn56 - И да довърша, специално за дас...
17.02.2019 09:34
И да довърша, специално за даскала Русти - аз не претендирам, че имам 9 ВИШИ или че съм ХАБИТАТ :))))))))))))))))))))))))
цитирай
34. rosiela - Един подарък за недоразвитко!
17.02.2019 21:25
:44 - КАНЧОВА ПЕСНИЧКА

Автор: rosiela Категория: Забавление
Прочетен: 35 Коментари: 0 Гласове: -8


Канчо ме нарича " змей"!
Аз пък него: " куку - пей"!
Става рано - отзарана
и подхваща пак Балкана.

Търси си там самодива,
ни една не се навива.
Винце пийва на аванта,
ще го вземе и от кранта.

Съчки съчком си събира
и във къщи се прибира.
Отваря блога в интернет
за варненския моабет.

Той не е по планината,
не му издържали килцата,
но за булка се навива
по пътечки да се свива,

обаче няма, няма, няма.
Канчо, Мухта си голяма.


17 февруари 2019г., София - Враца - София
Росица КОПУКОВА
цитирай
35. rosiela - Тъпанарко, Ваца е искала да изрази с фотошоп себе си чрез мен.Не схвана ли?!
17.02.2019 21:26
favn56 написа:
rosiela написа:
4udovi6teto написа:
ili4e написа:
Ако беше само глупава, щях да го приема. Но тя е тъпа.

Разбира се, че е тъпа.
Колкото до "грешката" на клавиша, тя е поправима. Просто аФФФторката на тая "СПОРТИСКА" трябва да се върне обратно в трети клас.
Чу



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: favn56
Категория: Новини
Прочетен: 372542
Постинги: 69
Коментари: 1064
Гласове: 1151
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930